-->

احدث اثبات دفع لشركة adf.ly بتاريخ 2014/05/01 على بنك payza

احدث اثبات دفع لشركة adf.ly بتاريخ 2014/05/01 على بنك payza
    بسم الله الرحمن الرحيم


    اعزائى اعضاء وزوار مدونة انتا الكسبان سوف اشرح و اوضح فى هذا الدرس اثبات دفع وتاكيد على مصدقية شركة adf.ly العالمية لكى نطمئن الاعضاء الحالين والجدد المشتركين فى الشركة وحتى لا اطيل عليكم اترككم مع احدث واقدم اثبات دفع للشركة انظر الصورة التالية:-
     
    اثبات دفع بــ 8.76 دولار
     

    خبر هام وعاجل


    ملحوظة:- لرؤية احدث الاثبتات الدفع لشركة
    adf.ly تابع هذا الموضوع فى وقت لاحق سوف تضاف الاثبتات الحديثة فى .وقت لاحق فى نفس الموضوع.
    انتظـــــــرونا لا تنســـــــــونا
    Mohamed Shaban
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر في مدونة : مدونة انتا الكسبان .
    1. السلام عليكم
      انا قريت علي النت من اكتر من موقع ان الشركة دي نصابة بس مع اثبات الدفع اللى انت مقدمه يبقي الشركة مضمونة
      كل اللى انا عاوز اعرفه هل الشركة دي بتتعامل بالشيكات ولا بالبنوك الالكترونية زي "كاش يو - باي بال - ......" ؟

      ردحذف
      الردود
      1. اخى الشركة ليست نصابة فأنا بتعامل معاها من زمان وسحبت منها اكثر من مرة
        واما بالنسبة لسؤالك التانى الشركة لا تتعامل بالشيكات ولكن تتعامل بالبنوك الالكترونية ومن البنوك المدعمة حاليا فى الشركة
        بيزا - بايبال - بايونير

        اى خدمة انا تحت امرك

        حذف
    2. مشكور اخي
      طيب ممكن اعرف اذا كانت في شركات تانية موثوق منها بتتعامل بالشيكات ؟

      ردحذف
      الردود
      1. افضل واسرع شىء هو استلام اموالك عن طريق البنوك الالكترونية بواسطة الفيزا الخاصة بالبنك .

        حذف
    3. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
      انا عندي سؤال
      انا سمعت في اكتر من موقع ومن بينهم اجابات جوجل ان adf.ly بتعرض اعلانات اباحية
      انا عاوز اعرف اذا كانت فعلا بتعرض اعلانات اباحية ولا لا
      ولو بتعرض فعلا
      هل موجودة خاصية بتمنع ظهور هذه الاعلانات ولا مفيش
      ارجو الرد

      ردحذف