-->

دليل نصب شركة neatclix + طريقة النصب الذى يتبعها الادمن 2014

دليل نصب شركة neatclix + طريقة النصب الذى يتبعها الادمن 2014
    بسم الله الرحمن الرحيم
     وبــــــــــــه نستعيــــــــن
    proofe scam neatclix - دليل نصب نيات كليكس - 

    استعنا على الشقا والنصابين بالله ايوه بجد عشان الواحد بيتعب فى الفلوس دى قوى ويجى هوا بكل بجاحة وبساطة ينصب علينا فيها حسبنا الله ونعم الوكيل فية .

    انا كتب الموضوع دا خصوصا عشان الناس تاخد بلها كويس قوى من الشركة دى عشان شركة نيتا كليكس نصابة ايوه نصابة طبعا فيه نا هتقول لا لالالا مش نصابة طب انا دلوقتى هجبلكو الدليل على نصبها من حسابى انا شخصيا وهشرح طريقة النصب اللى بيتبعها الادمن خليك معايا وركز قوى فى الكلام اللى انا هقولة عشان مفيش حد هيقوهولك غيرى ومش هتلقية فى اى مكان تانى غير مدونة انتا الكسبان .

    تحبو اشرح لكم طريقة النصب الذى يتبعها الادمن ولا الدليل ...!!!!!!!!! على العموم هشرح طريقة نصب ادمن موقع نيتا كليكس  neatclix ..؟؟؟؟؟؟؟؟
    فية ناس هتقول دا كذب وافتراء على الموقع عشان انا لسة ساحب من فترة قليلة جدا فل نفرض امبارح {امس} هقولهم ماش انا معاكم بس هسألة سوال واحد بس وهوا كم يبلغ قيمة السحب غالبا هتكون من 1$ الى اقل من 5$ وممكن يورينا الاثبات سعتها برضو اوعو تصدقوه لية بقى عشان الادمن بيتبع اسلوب جديد فى النصب وهو ان الادمن وقف الدفع تماماً بس يدفع للأفراد الذين يقومون بفتح نزاع على البنك عشان يسترد اموالة من الشركة يقوم الادمن يدفعلة عشان  ميخسرش حسابة فى هذا البنك كدا الادمن بيضرب عصفورين بحجر واحد ازاى اقولكو انا ازى  اولاً بيتقفل النزاع فى البنك وبكد يستفاد من استمرار حسابة واموالة بشكل جيد وتانى حاجة ان الدفع دا بيحطة فى البيمنت بروف Payment Proofs عشان يكون دليل على استمرار الدفع وبكدا يبقى ضرب عصفورين بحجر واحد النقطة الاهم فى الموضوع دا ان الادمن  يدفع اموال ضئيلة جداً جداً للاعضاء على سبيل المثال لو شاف عضو طلب الدفع ورصيد 15$ اوعلى لالالالالالا يدفع لة ولكن يدفع للأعضاء التى تكون ارباحة بسيطه جداً جداً تتراواح مابين 1$ الى 3$ بكتير اوى ولو مش مصدقنى  دا رابط الـــــ Payment Proofs  الخاص بالشركة اضغط علية وانتا تشوف صدق كلامى .

    الدليل الثانى على نصب شركة neatclix 

    هذا الدليل من حسابى الشخصى طبعا عشان انا الرصيد المطلوب دفعة الان كبير الادمن مش عاوز يدفع انظرو انتم فى الصورة فى اى تاريخ طلبت الدفع وهذه التدوينة كتبت فى اى تاريخ يعنى حوالى اكتر من شهرين واكتر .

    اضغط على الصورة لتكبير الحجم


    تنبية خطير جدا 

    هذ الادمنadmin(صاحب الموقع) يمتلك اكثر من شركة فتجنبو التعامل مع هذه الشركات واسمأوها فى الصور التالية




    Mohamed Shaban
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر في مدونة : مدونة انتا الكسبان .
    1. السسلام عليكمم .. اخي شكرا على التوضيح
      اخي ممكن طريقة استرجاع حساب "أدد فلاي"

      ردحذف